Sunday, March 17, 2013

COMING BACK






My dear readers!
First I must apologize. I was non active very long time. And some of you lost patients already. I'm very happy to see that most of you are still with me. And I hope you forgive me my absents and will still follow my posts in the future.
The truth is, I lost my photographer for over 3 months, and all my tries to do it with somebody else - were totally unsuccessful. I was in mess, and though it will never work again. 
Well, bad time is over, and next week we start working again.
I hope you will like our work, and visit me often :)))
Hugs and kisses

Pearl


Moi drodzy!
Na początku należą wam się przeprosiny za moją dłuuugoterminową nieobecność. Niektórzy z was stracili cierpliwość, ale cieszę się że w większości jesteście wciąż ze mną. Mam nadzieję że mie wybaczycie i będziecie zaglądać w przyszłości?
Prawda jest taka, że straciłam fotografa na ponad 3 miesiące, a wszystkie próby robienia zdjęć z innymi osobami kończyły się bez porządanego efektu. Już myślałam że nic z tego nie będzie, i że mój blog to przeszłość... 
Ale najgorsze już za nami, w przyszłym tygodniu znów zaczynamy pracować! :D
Mam nadzieję że spodobają się wam efekty i będziecie mnie odwiedzać.
Pozdrawiam was serdecznie i życzę wam również sukcesów w waszej pracy!

Pearl

9 comments:

  1. Welcome back! Waiting to see your new posts soon :D Gee! Already excited! Hope you have fun shooting <3

    Love,Nyt
    www.bighairloudmouth.com/<a

    ReplyDelete
  2. ja muszę sobie radzić sama ze zdjęciami, ale daję radę... życzę owocnej pracy ;)

    ReplyDelete
  3. wybaczamy! :D i bedzie odwiedzac-pewnie :)

    ReplyDelete
  4. wybaczamy. i na pewno będe odwiedzac:*

    ReplyDelete
  5. Welcome back, keep on bloggin'!!!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    ReplyDelete
  6. w takim razie czekamy z niecierpliwością! ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete
  7. Waiting for you!! Come back soon!

    Xx

    ReplyDelete
  8. Thank you so much !!!
    You are fantastic!
    Jestescie super! Dziekuje za support kochani!

    :*

    ReplyDelete