Sunday, August 14, 2016

Flower pattern fairy tale.


Hello Fashionistas!!!


Today's post is a casual fashion proposition.
This kind of comfortable/shopping/weekend-outfit thing. I love this set because it give me such a relaxed effect together with a little elegance. 
Love the whites this summer and thats why I put it together with some pastels and leather bag.
The flower shirt and necklace comes from Tbdress.com store, please visit the site if you wish to take a closer look :)
The perfect-simple sandals is a sale catch from H&M and the bag I found in TKMaxx
What do you think?














TbDress blouse/shirt (click)
H&M white shorts
H&M sandals
TbDress necklace (click)
TKMaxx bag



Thank you for visiting me dear Fashion lovers! Many beautiful items and inspirations you find also in here 

Have a beautiful long weekend! Bye!

















36 comments:

  1. cudownie wyglądasz! świetny zestaw!
    Obserwuję :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  2. Ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, ta bluzeczka jest śliczna i super komponuje się z szortami :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great look dear! :) :*
    vesnamar.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczny, letni zestaw ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Piękna wakacyjna stylizacja. Śliczna koszula i torebka. Promiennie wyglądasz :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  8. Koszula bardzo mi się podoba, lubię kwiatowe motywy :) Obserwuje! :)

    ReplyDelete
  9. lovely post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Super letni zestaw! Śliczna torebka <3

    Zapraszam do mnie Mój Blog

    ReplyDelete
  11. Świetna letnia stylizacja! Cudna koszula! :)
    http://kawabez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Prześliczna ta sukienka!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam takie stylizacje! :)
    Świetne sandałki.

    ReplyDelete
  14. Pięknie wyglądasz kochana, wszystko ci poklikałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :*

      Delete
    2. Kochana kliknęłam ci w linki ponownie, klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

      Delete
  15. Spodenki są bardzo urocze :^

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. jak pięknie wyglądasz! świetnie jestem pod wrażeniem! :))
    może wspólna obserwacja?

    ReplyDelete
  17. Cudna koszula ♥
    ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Boska koszula, super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    ReplyDelete
  19. Torebka mi się podoba i koszula.
    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. koszula genialna!
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. swietna koszula, kojarzy mi sie z wiosna :D ahhaah.

    pozdrawiam
    obserwuje i zapraszam do siebie.
    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia :) Ale jesteś opalona :) Poklikałam w linki, jeśli możesz kliknij też u mnie w jednym z ostatnich wpisów :)

    ReplyDelete
  23. świetny look, uwielbiam kwiatowe wzory :)

    ReplyDelete
  24. Świetna stylizacja, wszystko ładnie się ze sobą prezentuje :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  25. Lovely outfit!

    Come visit us soon!
    Love from Prague

    Audrey&Pearl
    www.audreyandpearl.blogspot.cz
    FB: https://www.facebook.com/Audrey-and-Pearl-396910423691546/

    ReplyDelete
  26. Thanks for Sharing such an amazing article. Keep working... Your Site is very nice, and it's very helping us.. this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information

    Practically App | Practically App Download | Practically App for PC

    ReplyDelete
  27. Your blog is filled with unique good articles! I was impressed how well you express your thoughts.

    Poshan Tracker App Download, Poshan Tracker App, Online Registration, icds-wcd.nic.in

    ReplyDelete