Sunday, September 4, 2016

What's new in my bathroom?



Czyli nowosci kosmetaczne w mojej lazience. 
Ostatnio postanowilam przetestowac kilka nowych produktow, uzupelnic zapasy o ulubience i pokazac Wam co stosuje na codzien.
Post kosmetyczny czas zaczac.




Marka ktora testuje jest BingoSpa. Czytalam na wielu blogach recenzje, opinie i testy produktow. Postanowilam srpobowac. Trzy rzeczy ktore pojawily sie w mojej lazience to :


 TAHITIAN NONI body crub.
''Krystaliczny scrub do ciała z ekstraktem z owoców Noni (Morinda Citrifolia), które zawierają ponad 100 niezbędnych substancji takich jak: witaminy, aminokwasy, enzymy, mikroelementy i pierwiastki śladowe. Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, dla kobiet w każdym wieku. Usuwając martwy naskórek, krystaliczny scrub likwiduje szorstkość lub nadmierne łuszczenie, utrzymuje skórę w dobrej kondycji, działa tonizująco i odżywczo, pozostawia ją gładką, miękką i rozjaśnioną.''
Brak parabenow, SLS-ow, parafiny, etc. 
Problem natomiast to aplikacja. Scrub jest suchy i osypuje sie przy uzyciu pod prysznicem. Ja osobiscie wole go uzywac przy kapieli lub w polaczeniu np. z zelem pod prysznic. 
Ma genialny, delikatny zapach, co chyba uwielbiam najbardziej.
CENA: 18,90 PLN za 550g
 

  Peeling solny z sola z morza martwego ekstraktem z bawelny
Ten peelilng odpowiada mi duzo bardziej. Zapach jest odrobine bardziej intensywny. Konsystencja przypomina proszek o roznej ziarnistosci. Ale przy kontakcie z woda funksjonuje fantastycznie. Nie niszczy naskorka, daje przyjemne uczucie masazu.
CENA: 11,90 PLN za 580g

oraz  

Arganowa kuracja do wlosow z lnem i jedwabiem
''intensywnie nawilża włosy, przywracając im ich optymalne nawilżenie. Pomaga w regeneracji warstwy ochronnej włosa chroniącej go przed uszkodzeniem oraz pomaga ożywić suche, łamliwe i zniszczone włosy pozostawiając je gładkie, błyszczące i łatwe do ułożenia.''
Mnie skusil olejek arganowy w skladzie oraz jedwab (moje wlosy wyjatkowo pozytywnie na niego reaguja).  Pozostalego skladu nie bede przepisywac, bo zajelo by to kilka godzin...
Stosowalam kilkakrotnie ''po swojemu''. Niestety nie mam cierpliwosci trzymac tego na wlosach 10 min, potem znowu plukac, itd, etc. Po umyciu wlosow nakladam na 2-3 min. na koncowki wlosow (bo te sa przesuszone i lamliwe), potem splukuje i suze jak zwykle. Przyznam, ze z zapachem szalu nie ma (jest lekko duszacy), konsystencja tez jakas taka mazgajowata. Ale efekt calkiem przyzwoity. Jak na produkt w tej cenie, chyba nawet lepszy od mojej maski L'Oreal Proffessionel intense Repair.
CENA: 13,99 PLN za 250g
Produkty zamawiam zwykle na allegro, sa tansze niz na stronie sklepu. :)




Poza tym w mojej lazience znalazly sie:
Ziaja mydla pod prysznic. Cudownie pachnace i wydajne.



Vichy after sun i Eos balsam do ust



Oleje do wlosow HASK: argan i kokosowy. Uzywam zawsze po umyciu wlosow na koncowki i czasem na cale wlosy (na noc). Pachna oblednie!!!



She kredka do brwi, Essence kredka do powiek i korektor Artdeco Perfect Teint 9 (Ivory) pod oczy.



Maseczki do twarzy. Zluszczajaca, nawilzajaca i liftingujaca. Po letnich przebojach przyda sie relaks dla skory twarzy.

Milej niedzieli kochani, 
pozdrawiam Was serdecznie! :) 









25 comments:

  1. Tych maseczek do twarzy jeszcze nigdy nie miałam <3 Ciekawie się prezentują :)

    ReplyDelete
  2. Świetne kosmetyki, miałam ten balsam Vichy, bardzo lubiłam :)

    ReplyDelete
  3. Chętnie skuszę się na to mydło Ziaji z jedwabiem :) To z serii Cupuacu miałam i bardzo dobrze się sprawdziło :)

    ReplyDelete
  4. Great post dear! :)kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/09/zaful-jacket-review.html

    ReplyDelete
  5. Wow! They look gorgeous. Great post.


    www.tessyonyia.com

    ReplyDelete
  6. Ile ciekawych produktów do testowania!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. BingoSpa ma fajne produkty, ale nie wszystkie :) Miłego testowania :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    ReplyDelete
  8. Bardzo lubię produkty Ziaji :D
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Dużo tych nowości! Większości produktów w ogóle nie widziałam na oczy ;) Miłego testowania!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  10. Kiedyś uwielbiałam kredki do brwi z Essence, jednak kolor trochę nie pasował ;/ jestem ciekawa kosmetyków z Bingospa :)

    ReplyDelete
  11. Genialne zdjęcia!
    Świetne kosmetyki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sporo nowości :) Muszę wypróbować tą nową serię Ziaji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    ReplyDelete
  13. I love that body scrub,it looks awesome
    Great post

    ReplyDelete
  14. Wow, so many cool produts!!! I don't have so many of bath products!!

    http://anna-alina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cool! It looks lovely withthe flowers.
    Come visit us soon!
    Love from Prague

    Audrey&Pearl
    www.audreyandpearl.blogspot.cz
    FB: https://www.facebook.com/Audrey-and-Pearl-396910423691546/

    ReplyDelete
  16. Jewelry is a new series by GEMOLOGUE, featuring my latest discoveries from the world’s most exciting Swimwear designers and their spectacular creations – stunning Hermes handbags you will want to add to your own personal Brazilian Hair collection.

    ReplyDelete